
Multistrada V4
Sterker dan ooit
Rule all roads
Na 8 jaar Multistrada met het tweekleps luchtgekoelde motorblok, 10 jaar met het watergekoelde Testastreta motorblok komt de Multistrada nu in een revolutionaire nieuwe uitvoering met het Granturismo V4 blok. En dat revolutionair slaat niet alleen op de V4 maar op het gehele pakket. Als eerste ter wereld introduceert Ducati radar als veiligheidssysteem op de motor. Onder andere voor de adaptive cruise control maar ook blindspot detectie. Ook revolutionair is het onderhoud van de kleppen, pas bij 60.000 km. De aerodynamica, de variable zitpositie, de uitvoeringen…. enz. enz.
Je ziet te veel om op te noemen. Kom langs voor alle info mogelijkheden.
De Specs


Motorinhoud | 1158 cm³ 4-cilinder 90° V motorblok |
Vermogen | 125 kW (170 pk) @ 10.500 tpm |
Koppel | 125 Nm @ 8750 tpm |
Drooggewicht | 217 kg |
Zithoogte | 810/875mm |
Onderhouds Intervallen | Controlle klepspelling 60.000km |
Elektronica | ABS, DTC, DQS, DWC, Hill hold, 6,5' TFT dash, Radar, Adaptive cruise control, blind spot detectie, LED verlichting, Cornering lights |
Boring | x slag 83 x 53,5 mm |
Compressieverhouding | 14:1 |
Emissie | Euro 5-homologatie |
Aandrijving | Distributie deels ketting, deels tandwiel - timing met dubbele bovenliggende nokkenas, 4 kleppen per cilinder |
Overige Specs | Tegengesteld draaiende krukas met kruktappen in een hoek van 70°. Natte multi-plaat anti-patroon servo-koppeling Semi-droge cartersmering met drie oliepompen: 1 levering en 2 retour Brandstofvoorziening met vier ovale gasklephuizen (46 mm diameter-equivalent) 6-versnellingsbak met Ducati Quick Shift (DQS) Up & Down Systeem Klepstel onderhoudsinterval van 60.000 km |