Multistrada V4

Sterker dan ooit

Rule all roads

Na 8 jaar Multistrada met het tweekleps luchtgekoelde motorblok, 10 jaar met het watergekoelde Testastreta motorblok komt de Multistrada nu in een revolutionaire nieuwe uitvoering met het Granturismo V4 blok. En dat revolutionair slaat niet alleen op de V4 maar op het gehele pakket. Als eerste ter wereld introduceert Ducati radar als veiligheidssysteem op de motor. Onder andere voor de adaptive cruise control maar ook blindspot detectie. Ook revolutionair is het onderhoud van de kleppen, pas bij 60.000 km. De aerodynamica, de variable zitpositie, de uitvoeringen…. enz. enz.
Je ziet te veel om op te noemen. Kom langs voor alle info mogelijkheden.

De Specs

  • Meer

    V4 Granturismo

    Nieuw lichte V4 blok 1,2 kilo lichter, 85mm korter en 95 mm lager als de Testastretta voorganger

    Sluiten
  • Meer

    Adaptive Cruise Control

    Radarherkenning voor en achter, veiligheid boven alles.

    Sluiten
  • Meer

    Comfortabel zadel

    Zadelhoogte is aan te passen van 810mm t/m 875 mm en eventueel ook nog te verwarmen

    Sluiten
h
Motorinhoud1158 cm³ 4-cilinder 90° V motorblok
Vermogen125 kW (170 pk) @ 10.500 tpm
Koppel125 Nm @ 8750 tpm
Drooggewicht217 kg
Zithoogte810/875mm
Onderhouds IntervallenControlle klepspelling 60.000km
ElektronicaABS, DTC, DQS, DWC, Hill hold, 6,5' TFT dash, Radar, Adaptive cruise control, blind spot detectie, LED verlichting, Cornering lights
Boringx slag 83 x 53,5 mm
Compressieverhouding14:1
EmissieEuro 5-homologatie
AandrijvingDistributie deels ketting, deels tandwiel - timing met dubbele bovenliggende nokkenas, 4 kleppen per cilinder
Overige SpecsTegengesteld draaiende krukas met kruktappen in een hoek van 70°. Natte multi-plaat anti-patroon servo-koppeling Semi-droge cartersmering met drie oliepompen: 1 levering en 2 retour Brandstofvoorziening met vier ovale gasklephuizen (46 mm diameter-equivalent) 6-versnellingsbak met Ducati Quick Shift (DQS) Up & Down Systeem Klepstel onderhoudsinterval van 60.000 km